VIRTUAL ASSISTANT / LOGISTICS AGENT / BOOKEEPER

Compartir Facebook

Empresa

NETEX USA

Descripción de la Empresa

Freight Forwarding Company

Departamento

Distrito Capital

Localidad

Caracas, east.

Tipo de Contratación

Tiempo Completo

Descripción de la Plaza

As a virtual assistant for NETEX , you will be responsible for receiving calls, handling emails, assisting in billing, data entry, and supporting company operations.

SCHEDULE:
9AM TO 5PM Eastern Time
MONDAY TO FRIDAY.

REQUIREMENTS:
Advanced oral and written English language skills.
Experience in similar roles (preferred, but not required, as we will provide training).
Computer and Microsoft Office suite management skills.
Experience in customer service (preferred, but not required).
Responsibility and immediate availability.

TEMPORARY REQUIREMENTS:
A fast and stable internet connection that can support SIP calls (we will conduct a test to verify this).
A computer with a proper headset for your work. The headset needs to be over-the-ear headphones with a high-quality mic.
A smartphone that can receive SIP calls (optional).
Quiet place to work.

You are an ideal candidate if you have the following:

-Communication skills: you must be able to communicate effectively with clients and vendors verbally and in writing. You must be able to write clearly and concisely as well as speak confidently and professionally.

-Strong organization skills, with the ability to manage multiple tasks and projects, prioritize workload, and meet deadlines

-Effective time management skills, with the ability to work independently and efficiently, without supervision or distraction.

-Problem-solving skills, with the ability to handle inquiries, complaints, and feedback.

-High attention to detail skills, with the ability to catch and correct any mistakes or errors, such as typos, grammar, formatting, or data accuracy.

Mínimo Nivel Académico Requerido

Bachillerato/Preparatoria/Secundaria

Mínimo Nivel de Inglés Requerido

Avanzado

Mínima Experiencia Laboral Requerida

Sin Experiencia Laboral

Esta Oferta de Empleo ha expirado

Encuentre otras Ofertas de Trabajo similares en nuestro Buscador de Empleos
Oferta destacada

COORDINADOR DE SELECCION Y CONTRATACION - CALL CENTER

  • Ubicación: Teusaquillo | Departamento : Bogotá Dc
  • Empresa de call center y cobranzas, solicita para su equipo de trabajo: profesional en Psicología, con especialización en el área de gestión humana (excluyente), certificaciones...
  • Publicación: 12/12/2025 - Salario: 3000000
Oferta destacada

COORDINADOR DE SEGURIDAD Y SALUD EN EL TRABAJO

  • Ubicación: Teusaquillo | Departamento : Bogotá Dc
  • Empresa de call center y cobranzas, requiere Profesional en carreras de Ingeniería, Administrativas o Psicología, con Licencia Vigente en SST. Auditor interno en ISO 9001:2015,...
  • Publicación: 12/12/2025 - Salario: 3000000
Oferta destacada

Auxiliar administrativo y comercio internacional

  • Ubicación: Bogota D.c. | Departamento : Boyacá
  • Empresa líder en la gestión y comercialización de semillas agrícolas, buscamos un Asistente Administrativo para nuestra área de Semillas, para apoyar los procesos operativos, comerciales...
  • Publicación: 12/12/2025 - Salario: 2500000
Oferta destacada

SERVICIOS GENERALES

  • Ubicación: Kennedy | Departamento : Bogotá Dc
  • Requerimos señora de servicios generales, edad entre 27 y 40 años para trabajar en pasaje comercial, debe tener disponibilidad completa para los fines de semana,...
  • Publicación: 12/12/2025 - Salario: Minimo
Oferta destacada

contador superior

  • Ubicación: En Linea (todas Partes En Colombia) | Departamento : Tolima
  • A USA based company is looking for an accounting manager in Colombia Location: online (needs to live in Colombia) Type: Full-Time, indefinite term Requirements: 1....
  • Publicación: 08/12/2025 - Salario: 5,000,000